«سال 1402 مهار تورم، رشد تولید»

چگونگی ساخت قهرمان و ابرقهرمان در هنر و رسانه

چگونگی ساخت قهرمان و ابرقهرمان در هنر و رسانه

میز مرجع‌سازی و قهرمان‌سازی اندیشکده‌ی هنر و رسانه‌ مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، پژوهشی با عنوان «چگونگی ساخت قهرمان و ابرقهرمان در هنر و رسانه» را در سال ۱۴۰۰ به سرانجام رساند.

این پژوهش که از نوع بنیادی و کاربردی و به روش تحلیل کیفی و مطالعه اسنادی و کتابخانه‌ای با هدف شناساندن اهمیت وجود قهرمان و ابرقهرمان و چگونگی ساخت آن‌ها در هنر و رسانه و کمک به طرح تحولی مرکز رشد و شتابدهی کمیک نگاشته شده، به بررسی کاربردی، مطالعاتی و آکادمیک قهرمان و ابرقهرمان می‌پردازد و در انتها نیز پیشنهادات سیاستی کاربردی در این خصوص مطرح می‌نماید.

📚 در این پژوهش همچنین، پیشینه‌ی قهرمان و ابرقهرمان ، ویژگی‌ها، مخاطب و بسترهای نمایش قهرمانان و ابرقهرمانان نیز مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

تلگرام
توییتر
لینکدین
واتساپ
ایمیل
چاپ

مطالب مرتبط

_________________

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • دسته بندی

  • اخبار فوری

  • بازدید سایت
  • 0
  • 1
  • 5
  • 1,031
  • 20,457
  • 5,407